fredag 8 oktober 2010

Hockeysäsongen är i gång!

Hockeysäsongen är igång och har startat hyffsat, 3 vinster och 2 förluster. Förlusten mot Piteå hemma i första omgången känns ok, men borta mot Teg skall det vara 3 poäng om man slåss för att vara med i toppen!
Kirunas trupp ser stabil ut offensivt, men personligen skulle jag vilja se 1-2 stabila och erfarna backar, gärna en med lite tyngd, för att freda lite framför eget mål lite bättre!

Nu väntar Boden hemma i nästa match, en måste match för att strecket mellan de fyra första och resterande skall börja dras i riktigt fet stil!

Och när kommer Tobbe "The Man" Lundström in i målet? personligen vill jag se han omgående, men till Allettan vore det en klar stabilitetsförbättring, han kan vinna jämna matcher på egen hand!

LKAB har utlottning av säsongskorten under vecka 41, lite väl sent anser jag, dessa kort skall vara ute redan till säsongsstarten! Men så kan det gå, egentligen ingen av parternas fel.

Kiruna IF behöver hjälp till alla olika grupper, vi vill utvecklas så alla kompetenser behövs!
Personligen kan jag bara tala för marknadsgruppens behov, och vi ser gärna fler som hjälper till, det kan vara allt från att börja sälja reklam, hjälpa till med kontakter och att ge feedback för vårat arbete! Kom med era förslag på förbättringar, det hjälper oss i vårat arbete!

Nu kör vi! Känns härligt att vara tillbaka inom idrottens väggar igen!! Som jag har saknat det! =)

Tja!

Inga kommentarer: